Co brać do pracy zamiast kanapek?

Co brać do pracy zamiast kanapek?
5 (100%) 3 votes

Co brać do pracy zamiast kanapek?

W pracy spędzamy osiem godzin dziennie, czasami więcej, jest to prawie połowa naszego dnia, dlatego warto zadbać o smaczny i zdrowy posiłek. Większość osób do szkoły lub pracy, zabiera ze sobą kanapki, nie jest to dobre rozwiązanie. W dzisiejszym wpisie zaproponuje Ci kilka posiłków, którymi mógłbyś zastąpić „nudne” kanapki.

Tortille

Tortilla wcale nie musi być niezdrowym fastfoodem. Wystarczy, że wykonamy ją sami i zadbamy o jej składniki. Tortillę można zjeść na przykład z twarożkiem, warzywami czy nawet pastą z awokado. Oczywiście nie można zapomnieć o tradycyjnych wersjach, np. pierś z kurczaka, sałata, ogórek, pomidor. Jeśli robisz często tortillę do pracy, warto zaopatrzyć się w sosy 0 kcal, lub zacząć robić własne. Sosy ze sklepów są zazwyczaj bardzo kaloryczne.

Sałatki

Świetna alternatywa, sałatki mają bardzo mało kalorii. Możemy kupić gotową sałatkę w sklepie lub stworzyć własną. Ogranicza Cię tylko i wyłącznie wyobraźnia. Od siebie polecam bardzo fajne rozwiązanie, które możemy zrobić sami w domu. Przygotuj kilka rodzai sałatek, ogórek, pomidor, papryka, ser feta i sos. Sałatki możemy zrobić również z kaszy jaglanej. Jeśli nie masz zbyt wiele czasu, najlepszym rozwiązaniem będzie zakupienie gotowej sałatki w markecie.

Placki

Jeśli lubisz omlety lub placki, śmiało możesz wdrożyć je do swojej diety. W internecie znajdziesz ogromną ilość przepisów na wykonanie fit-omletów, sam bardzo często robię omlety, ponieważ je uwielbiam. Omlety możesz zrobić z odżywką białkową, płatkami owsianymi, zawsze urozmaici to Twoją dietę.

Owsianka

Owsianka będzie dobrym rozwiązaniem, jeśli masz już dość kanapek. Owsianka jest zdrowa, sycąca i można dodawać do niej wszelkiego rodzaju produkty. Możliwości jest bardzo dużo. Do owsianki możesz dodać produkty takie jak na przykład: banany, gruszki, śliwki, słonecznik, rodzynki, orzechy włoskie lub laskowe. Do przygotowania owsianki możesz użyć najzwyklejszych płatków owsianych, jaglanych, jęczmiennych, gryczanych lub żytnich.

Jogurt z owocami, płatkami, orzechami

Jogurty to bardzo smaczne rozwiązanie na śniadanie w pracy. Nie zalecam kupowania gotowego jogurtu, lepiej przyrządzić swój. Jogurty komponują się bardzo dobrze z różnymi owocami, orzechami. Wśród kobiet, jest to jeden z najbardziej popularnych produktów. Jogurt to świetne źródło wapnia, potasu i magnezu. Warto każdego dnia go zjeść, ponieważ uzupełnimy zapotrzebowanie na wapń. Ten składnik ma duże znaczenie przede wszystkim dla Twoich zębów i kości.

 

Czym jeszcze można zastąpić „nudne” kanapki?

Serki wiejskie, twarogi to również bardzo dobre posiłki, które zawierają dużą ilość białka i warto je dodać do naszej diety. Możemy urozmaicać serek wiejski dodając do niego szczypiorek, odrobinę soli czy cebulkę. Jeśli chodzi o twaróg, tutaj możemy dodać trochę dżemu niskokalorycznego, czy sosu 0 kcal. Dodatkowo dobrze skomponują się orzechy i owoce.

ZOBACZ suplementy na masę mięśniową

Podsumowanie

Mam nadzieję, że dzięki temu artykułowi zmienisz swoje nawyki żywieniowe w pracy. Wpłynie to na Twoje samopoczucie, koncentrację w pracy i w szczególności na Twoją sylwetkę!

 

One comment Add yours

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *